Trojans Forum Foorumin päävalikko Trojans Forum
www.turkutrojans.com

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Seinäkiipeily
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Trojans Forum Foorumin päävalikko -> Naiset  
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Leo THE King

LähetäLähetetty: Per Maa 23, 2007 9:49 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä olen tulossa kanssa, sain vihdoin rekattua tämän.

Ja ...kele tulkaa treeneihin.

---Ltn---
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
helpertti

LähetäLähetetty: Per Maa 23, 2007 9:56 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olin yrittämässä päästä eroon alkaneesta flunssasta, joten sen takia en ollut eilen treeneissä..Kenelle nykyään ilmotetaan jos ei pääse treeneihin? Leo, sulleko? En tiedä miksen muuten ilmottanut eilen kellekään.. Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Anu

LähetäLähetetty: Per Maa 23, 2007 10:18 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ai illanvietto.. Noh.. Mun pitää siis ainakin ottaa vaan ihan rauhassa kotona, ajattelin leipoa ja laittaa jotain tapasherkkuja marinoitumaan, kun pitää rippiytyä sunnuntaiaamulla 9.30 Evil or Very Mad Eli täytyy kestitä nyt muutamat sukulaiset kunnon RRRRistityksi kun tässä tullaan. Juu, voi kura siis vaan, mutta nyt ei pysty venymään mihinkään sen suurempaan iltalenkkiin. Höh.

Joten Carita-mussukka, eiköhän siellä seinillä sit ehdi sopia jotain näistäkin asioista muiden Hämisten kanssa...? Huutelet kammeran varresta kun sun kynsillä ainut sopiva liikuntaharraste muutenkin on vaan huutelu ja tuopinnostelu Twisted Evil !!
KaTRi

LähetäLähetetty: Per Maa 23, 2007 10:41 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

helpertti kirjoitti:
En tiedä miksen muuten ilmottanut eilen kellekään.. Shocked

Hyvä Hellu!
Laughing Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Leo THE King

LähetäLähetetty: Per Maa 23, 2007 11:02 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo ilmoitelkaa mulle jollette pääse treeneihin.

Ainakin Katrilla ja Kimillä onmun numero joten heiltä saa ja kysyvä ei tieltä eksy.
Täällä sitä en jakele julkisesti.

Palaillaan ja ihmetellään
Cartsa
Foorumisuurvisiiri

LähetäLähetetty: Per Maa 23, 2007 11:52 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eikä Anu, pirun ripittäytyjä!!! Mä luotin suhun!! Ja sä petät mut Crying or Very sad
Just ku olis ollu hyvät systeemit, ni ei ku sä hannaat
Wink

Huutelu, tuopin- ja painojennostelu, ne sopii mulle! Cool

Voin laittaa kaikille säpönä Leon numeron, ni ei tarvii ihmetellä.

KIITOS TYTÖT, vietin juuri melkein 2 tuntia kosmetologilla ja sain vihdoin käytettyä teidän antaman lahjakortin. Olo on ku vasta syntyneel, tai no ehkä 20-vuotiaal Laughing Ja ihokin on kuulemma aivan pro kunnossa, että ei siellä tarvii siis käydä kuin kerran viides vuodes Cool
Takaisin alkuun
Cartsa
Foorumisuurvisiiri

LähetäLähetetty: Sun Maa 25, 2007 10:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vähän yli 90 kuvaa polettu CD:lle. Katri ku tuut salille ni pyydä multa se + se DVD! Kun vaan sit viel muistaisin ottaa sen mukaani Laughing
Voitte sitten vuorotellen kopioida ne siitä itellenne. Poltin samalle CD:l ne painitreenikuvat.
Kiitos Katja ja muut viimeisestä, oli kivaa, vaikka teidät sitten hävitinkin..
Onneks ei seura siitä ainakaan huonontunut Wink
Takaisin alkuun
mäenann
Foorumisuurvisiiri

LähetäLähetetty: Maa Maa 26, 2007 9:21 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Cartsa kirjoitti:
Vähän yli 90 kuvaa polettu CD:lle. Katri ku tuut salille ni pyydä multa se + se DVD! Kun vaan sit viel muistaisin ottaa sen mukaani Laughing
Voitte sitten vuorotellen kopioida ne siitä itellenne. Poltin samalle CD:l ne painitreenikuvat.
Kiitos Katja ja muut viimeisestä, oli kivaa, vaikka teidät sitten hävitinkin..
Onneks ei seura siitä ainakaan huonontunut Wink

meil oli kärppä värväystiimi käynnissä... kaikkeen ei ihan suostuttu ja futareita ei kuulemma irronnu yhtään... pari tytteliä tosin bongattiin vessasta mut mä oon käsi puhelimen kanssa
Cartsa
Foorumisuurvisiiri

LähetäLähetetty: Maa Maa 26, 2007 12:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ÖÖÖ, anteeks mitä Laughing
Te ette suostunut mihin?? Mitä teiltä sit oikein pyydettiin?? Vai te pyysitte??
Mä suostuin kaikkeen Wink Laughing
Takaisin alkuun
mäenann
Foorumisuurvisiiri

LähetäLähetetty: Maa Maa 26, 2007 4:26 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Cartsa kirjoitti:
ÖÖÖ, anteeks mitä Laughing
Te ette suostunut mihin?? Mitä teiltä sit oikein pyydettiin?? Vai te pyysitte??
Mä suostuin kaikkeen Wink Laughing

pitää olla mysteryy Cool
Jennuska

LähetäLähetetty: Maa Maa 26, 2007 9:15 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oukhei... Rolling Eyes ... mä oon selkeesti missannut (taas) jotain todella mysteeristä..Noh, en oo ihan varma enää tahdonko tulla laisinkaan takaisin Laughing (jos edes otettais) Mr. Green
Cartsa
Foorumisuurvisiiri

LähetäLähetetty: Tii Maa 27, 2007 7:09 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mul ei oo ainakaan hajuakaan mistä toi puhuu Laughing
Ja mun mysteryt sä tiedätkin, koska ne ei oo mitään mysteryy Cool
Takaisin alkuun
Jennuska

LähetäLähetetty: Tii Maa 27, 2007 4:45 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^Sun mysteryt on yleensä semmosia että ne on yleensä arvoituksia vaan sulle itelles Rolling Eyes Laughing ei vaines =)
Dalla

LähetäLähetetty: Tii Maa 27, 2007 4:59 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä caritan mystery oli ihan katseen kestävä Laughing me annin kanssa hoidettiin sitten tuo muu seuramme edustus, missä mahtoivat tytöt vaan olla maanantai illalla, ei hallille uskaltautuneet Confused
Takaisin alkuun
Cartsa
Foorumisuurvisiiri

LähetäLähetetty: Tii Maa 27, 2007 5:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

AI MA??
Oli vähän väsymystä havaittavissa vieläkin...
Ettekä te siellä mua kaipaa, joten tuskin kyllä kysyit mua..?!

On sitten parit asiakkaat kuittailleet myös.. Ja mä kun luulin olleeni niin ovela, kun lähdin aikaisin kotiin.. Cool
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Trojans Forum Foorumin päävalikko -> Naiset Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 3 Yht. 4

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa